مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا و پوگبا را حفظ می کنیم

دیبالا و پوگبا را حفظ می کنیم

در حاشیه ی دیدار دیشب دو تیم یوونتوس و فیورنتینا، بپه ماروتا در گفت و گو با مدیاست پریمیوم در مورد شایعات نقل و انتقالات پیرامون باشگاه صحبت کرد:

 

پوگبا و دیبالا هسته ی تیم هستند، بنابراین ما آنها را نخواهیم فروخت. تنها بازیکنانی که قصد ترک تیم را دارند فروخته می شوند. اولین هدف ما در این تابستان این است که با حفظ بهترین بازیکنان همین گروه را تحکیم کنیم. بعد از آن به بازار نگاه خواهیم کرد.

 

گازتادلااسپورت دادعا کرده بود که یووه خرید آندره گومز را قطعی کرده است:

 

آندره گومز؟ ما به او علاقه داریم چرا که بازیکنی عالی است، اما بسیاری از تیم های بزرگ اروپا هم او را می خواهند. او هماهنگی خوبی با سبک یووه دارد، اما نمی دانم می توانیم او را بخریم یا نه.

 

کوادرادو به شکل قرضی از چلسی این فصل به یووه آمد اما گزارش ها می گوید که کونته قصد دارد او را به لندن برگرداند:

 

علاقه داریم که کوادرادو را نگه داریم اما اول باید با چلسی مذاکره کنیم. کاملا طبیعی است که کونته سعی خواهد کرد تا بهترین بازیکنانش را نگه دارد، کودرادو برای ما بسیار مهم بوده است، پس ما بررسی می کنیم که چه کاری می توان انجام داد.

 

یوونتوس دائما با دو بازیکن پاریس سن ژرمن، پاستوره و کاوانی لینک می شود:

 

در مورد کاوانی، بستگی دارد که PSG قصد فروش داشته باشد یا نه. در مودر پاستوره هم، ما همواره به بازیکنان بزرگ در تیم های بزرگ لینک می شویم، اما او بازیکن پاریس سن ژرمن است و نمی دانیم قصد فروشش را دارند یا نه. من همواره در مورد کیفیت صحبت کرده ام، چرا که این موضوع فرایند رشد ما بوده است، هر سال کیفیت بیشتر و بیشتری به تیم اضافه کنیم. باید دید، بخش زیادی از بازار نقل و انتقالات به این بستگی دارد که آیا باشگاه های دیگر قصد فروش بهترین بازیکنانش را دارند یا نه. یوونتوس به ندرت بهترین بازیکنانش را فروخته است، تنها در صورتی اجازه ی خروج بدهیم که آنها تقاضای چنین چیزی داشته باشند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: